Office manager / Asistent

Remark Imobil №14901059, 29 ноября 2024
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Любой
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Suntem o echipă dinamică și proactivă! Dacă ai experiență în vânzări și pasiune pentru imobiliare, te îndemnăm să aplici pentru a fi parte din echipa noastră!

Responsabilități:

Supervizarea sarcinilor administrative și asigurarea funcționării zilnice a biroului;
Supervizarea departamentului de vânzări;
Colaborarea cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea proceselor;
Asistență în întocmirea contractelor;
Crearea, gestionarea și postarea conținutului pe platformele social media;
Înregistrarea și transferul informației la superior;
Introducerea informației în CRM-ul companiei.

Cerințe:

Experiență anterioară într-o poziție similară;
Cunoașterea limbilor rusă și română;
Competență în scrierea gramatical corectă;
Competență în lucrul cu Excel, Word și Google Docs, CRM - constituie un avantaj;
Responsabilitate și atenție la detalii;
Prezență agreabilă și atitudine pozitivă;
Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenilor limită.

Ce oferim:

Pachet social deplin;
Oficiu modern în centrul capitalei, atmosferă placută de lucru.
Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști.

Expediați CV-ul la adresa: hr@remark.md sau ne puteți contacta la numărul de telefon: 0788 70 888.

Adresa: str. M. Viteazul 4, etajul 3, oficiul 302. E-mail: hr@remark.md
Telefon: 0788 70 888
Телефон:
+373 788 70 888
E-mail:
Связаться без CV
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть