Manager Achiziții și Import
Rogob carne si mezeluri
№14896739, 11 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Rogob este în căutarea unei colege/unui coleg pentru a suplini funcţia de Manager Achiziții și Import.
În rolul de Manager Achiziții și Import vei planifica, organiza, coordona și asigura controlul activităților de achiziții (food și non-food), în conformitate cu politicile Companiei.
responsabilitățile tale:
evaluarea necesarului lunar de achiziții
identificarea și menținerea colaborării cu furnizorii cheie
elaborarea cererilor de ofertare, negocierea termenelor și condițiilor comerciale
analiza și selectarea ofertelor de preț
negocierea și încheierea contractelor de achiziții cu furnizorii de materie primă, produse, servicii, etc…
pregătirea, lansarea, administrarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare până la recepția finală
urmărirea respectării de către furnizori a condițiilor comerciale agreate (inclusiv a costurilor de logistică)
întocmirea de Forecast anual și monitorizarea achizițiilor pentru evitarea rupturii de stoc sau suprastocului
analiza pieței, monitorizarea evoluției prețurilor și impactul acestora asupra activității Companiei.
ce așteptăm:
studii superioare finalizate (economice, gestionarea afacerilor sau similar)
experiență managerială de min. 2 ani într-o poziție similară
abilități excelente de persuasiune și negociere
abilități excelente de organizare a timpului și de prioritizare a sarcinilor
capacitatea de a găsi soluții optime și rapide
fluență în limbile română, rusă și engleză.
ce oferim:
carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară
remunerare atractivă, bonusuri de performanță
mediu de lucru dinamic
prânz asigurat de companie
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază CV-ul la adresa de e-mail: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob! E-mail: hr@rogob.md
Telefon: 060 200 961
În rolul de Manager Achiziții și Import vei planifica, organiza, coordona și asigura controlul activităților de achiziții (food și non-food), în conformitate cu politicile Companiei.
responsabilitățile tale:
evaluarea necesarului lunar de achiziții
identificarea și menținerea colaborării cu furnizorii cheie
elaborarea cererilor de ofertare, negocierea termenelor și condițiilor comerciale
analiza și selectarea ofertelor de preț
negocierea și încheierea contractelor de achiziții cu furnizorii de materie primă, produse, servicii, etc…
pregătirea, lansarea, administrarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare până la recepția finală
urmărirea respectării de către furnizori a condițiilor comerciale agreate (inclusiv a costurilor de logistică)
întocmirea de Forecast anual și monitorizarea achizițiilor pentru evitarea rupturii de stoc sau suprastocului
analiza pieței, monitorizarea evoluției prețurilor și impactul acestora asupra activității Companiei.
ce așteptăm:
studii superioare finalizate (economice, gestionarea afacerilor sau similar)
experiență managerială de min. 2 ani într-o poziție similară
abilități excelente de persuasiune și negociere
abilități excelente de organizare a timpului și de prioritizare a sarcinilor
capacitatea de a găsi soluții optime și rapide
fluență în limbile română, rusă și engleză.
ce oferim:
carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară
remunerare atractivă, bonusuri de performanță
mediu de lucru dinamic
prânz asigurat de companie
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază CV-ul la adresa de e-mail: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob! E-mail: hr@rogob.md
Telefon: 060 200 961
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳