Expert principal dezvoltare profesională
Banca Națională a Moldovei
№14907194, 3 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 4 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Scopul postului:
Asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de dezvoltare a resurselor umane, în special în domeniul dezvoltării profesionale a angajaților, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare de master, ciclul II (sau echivalente cu acestea) în domeniul economic, resurse umane, management sau social cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective;
- Experienţă de minim 4 ani în domeniul dezvoltării și/sau gestiunii resurselor umane;
- Cunoştinţe de operare a calculatorului şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și engleze la un nivel cel puțin intermediar (citit/scris/vorbit);
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
Alte abilități:
- organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă, abilități digitale, capacități de mediere și persuasiune;
- gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
- gândire procesuală și globală;
- capacitate avansată de comunicare verbală și în scris în română și engleză;
- capacitate de formare a formatorilor;
- cunoștințe și abilități de gestiune a evenimentelor;
- de analiză şi formulare a concluziilor.
Principalele atribuții:
- Organizarea și coordonarea procesului de dezvoltare profesională a angajaților BNM;
- Identificarea necesităților de dezvoltare profesională a angajaților, coordonarea procesului de planificare a acesteia;
- Identificarea partenerilor de dezvoltare profesională a angajaților;
- Coordonarea activităților centrului de instruire internă a angajaților;
- Organizarea și realizarea cursurilor interne de formare a formatorilor;
- Acordarea suportului metodologic și organizatoric în elaborarea materialelor și programelor de instruire internă și realizarea instruirilor interne de către formatorii interni;
- Realizarea sesiunilor de instruire internă a angajaților BNM pe aspecte de resurse umane și competențe comportamentale.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
11 decembrie 2024.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158/022-822-245/022-822-143.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
Codul Muncii al Republicii Moldova
Legea cu privire la Banca Naţională a Moldovei
Bune practici în domeniul dezvoltarii profesionale
Asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de dezvoltare a resurselor umane, în special în domeniul dezvoltării profesionale a angajaților, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare de master, ciclul II (sau echivalente cu acestea) în domeniul economic, resurse umane, management sau social cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective;
- Experienţă de minim 4 ani în domeniul dezvoltării și/sau gestiunii resurselor umane;
- Cunoştinţe de operare a calculatorului şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și engleze la un nivel cel puțin intermediar (citit/scris/vorbit);
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
Alte abilități:
- organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă, abilități digitale, capacități de mediere și persuasiune;
- gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
- gândire procesuală și globală;
- capacitate avansată de comunicare verbală și în scris în română și engleză;
- capacitate de formare a formatorilor;
- cunoștințe și abilități de gestiune a evenimentelor;
- de analiză şi formulare a concluziilor.
Principalele atribuții:
- Organizarea și coordonarea procesului de dezvoltare profesională a angajaților BNM;
- Identificarea necesităților de dezvoltare profesională a angajaților, coordonarea procesului de planificare a acesteia;
- Identificarea partenerilor de dezvoltare profesională a angajaților;
- Coordonarea activităților centrului de instruire internă a angajaților;
- Organizarea și realizarea cursurilor interne de formare a formatorilor;
- Acordarea suportului metodologic și organizatoric în elaborarea materialelor și programelor de instruire internă și realizarea instruirilor interne de către formatorii interni;
- Realizarea sesiunilor de instruire internă a angajaților BNM pe aspecte de resurse umane și competențe comportamentale.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
11 decembrie 2024.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158/022-822-245/022-822-143.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
Codul Muncii al Republicii Moldova
Legea cu privire la Banca Naţională a Moldovei
Bune practici în domeniul dezvoltarii profesionale
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳