Șef stație PECO
hr solutions
7 мая 2025
Кишинев
С опытом
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Despre companie
Clientul nostru - o companie autohtonă, fondată în anul 1990, activitatea principală a cărei este importul și comercializarea angro a produselor petroliere.
Descrierea jobului
Organizarea și monitorizarea activității generale a Stației de Alimentare cu Combustibil
Asigurarea funcționării în siguranță a echipamentelor și a întregului obiect industrial
Evidența stocurilor, a produselor petroliere și a mijloacelor financiare
Monitorizarea valabilității actelor permisive și metrologice
Întreținerea echipamentelor și a utilajelor tehnice în stare funcțională
Răspundere materială pentru bunurile, stocurile și echipamentele aflate în gestiune
Afișarea corectă a prețurilor la produse și carburanți
Coordonarea echipei: planificarea programului de lucru și delegarea sarcinilor
Supravegherea respectării procedurilor interne și a curățeniei pe întreg perimetrul stației
Gestionarea relației cu clienții și soluționarea reclamațiilor
Cerințe pentru candidat
Fluență în limba română și rusă (engleza reprezintă un avantaj)
Cunoașterea programelor de calculator: Microsoft Office, Microsoft Outlook, Intelect Soft
Gândire analitică și capacitate de luare a deciziilor rapide
Comunicare eficientă și atitudine proactivă
Nivel ridicat de responsabilitate și integritate în gestionarea activităților și resurselor stației
Oferim
Salariu motivant (prima pentru transport)
Post de muncă în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică;
Grafic de muncă: L-V, 8:30-17:30
Oportunitatea de a-ți atinge scopurile profesionale într-un mediu dinamic
Pentru mai multe detalii ne puteți apela la numărul: 069708302
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa info@hrsolution.md
* If you send us your CV you will authorize the processing of personal data contained in your cv.
Clientul nostru - o companie autohtonă, fondată în anul 1990, activitatea principală a cărei este importul și comercializarea angro a produselor petroliere.
Descrierea jobului
Organizarea și monitorizarea activității generale a Stației de Alimentare cu Combustibil
Asigurarea funcționării în siguranță a echipamentelor și a întregului obiect industrial
Evidența stocurilor, a produselor petroliere și a mijloacelor financiare
Monitorizarea valabilității actelor permisive și metrologice
Întreținerea echipamentelor și a utilajelor tehnice în stare funcțională
Răspundere materială pentru bunurile, stocurile și echipamentele aflate în gestiune
Afișarea corectă a prețurilor la produse și carburanți
Coordonarea echipei: planificarea programului de lucru și delegarea sarcinilor
Supravegherea respectării procedurilor interne și a curățeniei pe întreg perimetrul stației
Gestionarea relației cu clienții și soluționarea reclamațiilor
Cerințe pentru candidat
Fluență în limba română și rusă (engleza reprezintă un avantaj)
Cunoașterea programelor de calculator: Microsoft Office, Microsoft Outlook, Intelect Soft
Gândire analitică și capacitate de luare a deciziilor rapide
Comunicare eficientă și atitudine proactivă
Nivel ridicat de responsabilitate și integritate în gestionarea activităților și resurselor stației
Oferim
Salariu motivant (prima pentru transport)
Post de muncă în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică;
Grafic de muncă: L-V, 8:30-17:30
Oportunitatea de a-ți atinge scopurile profesionale într-un mediu dinamic
Pentru mai multe detalii ne puteți apela la numărul: 069708302
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa info@hrsolution.md
* If you send us your CV you will authorize the processing of personal data contained in your cv.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
7 мая 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено