Specialist gestiune incidente | Direcția administrare a riscului operațional | Departamentul riscuri bancare
Moldindconbank
№14897666, 29 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Echipa direcția administrare a riscului operațional este în căutarea unui coleg pentru poziția de Specialist Gestiune Incidente.
Obiectivul postului este implementarea și supravegherea cadrului de administrare al continuității afacerii aferent proceselor de afaceri, pentru a asigura gestionarea eficientă incidentelor de continuitate afacerii și capacitatea Băncii de a-și continua operațiunile critice în situații de criză, dezastrele naturale și/sau altor situații de urgență.
Ce vei face:
Să contribui la dezvoltarea proceselor și procedurilor menite să asigure continuitatea afacerii Băncii în situații de incident operațional;
Să dezvolți măsuri de reacție rapidă și eficientă a Băncii în situații de criză, asigurând că banca poate continua activitatea operațională;
Să colaborezi cu diverse subdiviziuni ale Băncii privind testarea măsurilor de reacție la incidente operaționale;
Să elaborezi rapoarte aferente rezultatelor testării măsurilor de reacție la incidentele operaționale;
Să organizezi și coordonezi procesul anual de analiză a impactului asupra afacerii la nivelul Băncii;
Să coordonezi activitățile de răspuns în caz de întrerupere a activității pentru a asigura revenirea Băncii la activitatea normală în cel mai scurt timp;
Să elaborezi rapoarte aferente incidentelor operaționale și să propui măsurile de îmbunătățire a măsurilor de reacție în cadrul planului de continuitate a Băncii;
Să organizezi și furnizezi instruirea angajaților Băncii privind cadrul de continuitate afacerii.
Ce căutam:
Experiență în domeniul continuității afacerii de minim 3 ani;
Gândire critică și capacități analitice;
Capacitatea de a expune profesional și obiectiv punctul de vedere;
Proactivitate și dorința de a lucra în echipă;
Dorința de a învăța și a se auto-dezvolta;
Cunoașterea limbii române, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Ce beneficii vei avea:
Program individual de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
Bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
Instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
Participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
Condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul și scrisoarea de intenție:
e-mail: recrutare@micb.md
contactează-ne la tel. 079484979
E-mail: recrutare@micb.md
Telefon: 079484979
Obiectivul postului este implementarea și supravegherea cadrului de administrare al continuității afacerii aferent proceselor de afaceri, pentru a asigura gestionarea eficientă incidentelor de continuitate afacerii și capacitatea Băncii de a-și continua operațiunile critice în situații de criză, dezastrele naturale și/sau altor situații de urgență.
Ce vei face:
Să contribui la dezvoltarea proceselor și procedurilor menite să asigure continuitatea afacerii Băncii în situații de incident operațional;
Să dezvolți măsuri de reacție rapidă și eficientă a Băncii în situații de criză, asigurând că banca poate continua activitatea operațională;
Să colaborezi cu diverse subdiviziuni ale Băncii privind testarea măsurilor de reacție la incidente operaționale;
Să elaborezi rapoarte aferente rezultatelor testării măsurilor de reacție la incidentele operaționale;
Să organizezi și coordonezi procesul anual de analiză a impactului asupra afacerii la nivelul Băncii;
Să coordonezi activitățile de răspuns în caz de întrerupere a activității pentru a asigura revenirea Băncii la activitatea normală în cel mai scurt timp;
Să elaborezi rapoarte aferente incidentelor operaționale și să propui măsurile de îmbunătățire a măsurilor de reacție în cadrul planului de continuitate a Băncii;
Să organizezi și furnizezi instruirea angajaților Băncii privind cadrul de continuitate afacerii.
Ce căutam:
Experiență în domeniul continuității afacerii de minim 3 ani;
Gândire critică și capacități analitice;
Capacitatea de a expune profesional și obiectiv punctul de vedere;
Proactivitate și dorința de a lucra în echipă;
Dorința de a învăța și a se auto-dezvolta;
Cunoașterea limbii române, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Ce beneficii vei avea:
Program individual de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
Bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
Instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
Participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
Condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul și scrisoarea de intenție:
e-mail: recrutare@micb.md
contactează-ne la tel. 079484979
E-mail: recrutare@micb.md
Telefon: 079484979
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳