Reprezentant comercial
Paynet Services
№15172936, 18 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Despre companie:
Compania Payneteste specializată în proiecte tehnologice B2B și B2C în domeniul serviciilor financiare (Fintech), cum ar fi procesarea plăților electronice, sistemele de gestionare a loialității clienților, serviciile de bani electronici și soluțiile de acceptare a plăților online.
Pe cine căutăm:
Căutăm un reprezentant comercial activ și orientat spre rezultate, care să contribuie la extinderea portofoliului de cliențiși să promoveze soluțiile financiare Paynet.
Responsabilități:
Atragerea noilor clienți și dezvoltarea relațiilor cu cei existenți;
Menținerea, dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți corporativi
Organizarea întâlnirilor și prezentarea și promovarea produselor companiei pentru afaceri (activitate pe teren);
Negocierea și semnarea contractelor, precum și monitorizarea implementării acestora;
Analiza pieței și identificarea noilor oportunități de creștere;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor companiei.
Ce este important pentru noi:
Experiență de 1-3 ani în vânzări;
Experiența într-o funcție similară în domeniul Fintech, retail sau HoReCa constituie un avantaj;
Cunoașterea limbilor română și rusă;
Abilități excelente de negociere și construirea relațiilor pe termen lung cu clienții;
Competențe dezvoltate de comunicare și prezentare;
Orientare spre rezultat;
Deținerea unui autoturism personal constituie un avantaj.
Ce oferim:
Participarea la proiecte interesante și de amploare;
Sarcini captivante care contribuie la dezvoltarea profesională;
Salariu motivant, competitiv și achitat la timp, revizuit anual, bonusuri atractive, plus pachet social complet conform Codului Muncii al RM;
Compensarea cheltuielilor pentru combustibil și uzura autoturismului;
Mediu de lucru confortabil și echilibru excelent între viața personală și profesională;
Program stabil (luni - vineri, 09:00-18:00), cu pauză de prânz de 1 oră;
Cursuri gratuite de limba engleză;
Oportunități de creștere profesională;
Cursuri gratuite de formare și dezvoltare personală;
Team building-uri, evenimente de echipă, cadouri corporative și ajutor material pentru evenimente speciale;
Birou modern și confortabil, situat lângă parcul Valea Trandafirilor, pe str. Decebal 6 (Botanica);
Cafea, fructe și gustări, pentru energie și bună dispoziție.
Așteptăm CV-ul dvs. pe adresa de email: hr.office@paynet.md, menționând subiectul „Reprezentant comercial”. E-mail:
hr.office@paynet.md
+37379660275
Compania Payneteste specializată în proiecte tehnologice B2B și B2C în domeniul serviciilor financiare (Fintech), cum ar fi procesarea plăților electronice, sistemele de gestionare a loialității clienților, serviciile de bani electronici și soluțiile de acceptare a plăților online.
Pe cine căutăm:
Căutăm un reprezentant comercial activ și orientat spre rezultate, care să contribuie la extinderea portofoliului de cliențiși să promoveze soluțiile financiare Paynet.
Responsabilități:
Atragerea noilor clienți și dezvoltarea relațiilor cu cei existenți;
Menținerea, dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți corporativi
Organizarea întâlnirilor și prezentarea și promovarea produselor companiei pentru afaceri (activitate pe teren);
Negocierea și semnarea contractelor, precum și monitorizarea implementării acestora;
Analiza pieței și identificarea noilor oportunități de creștere;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor companiei.
Ce este important pentru noi:
Experiență de 1-3 ani în vânzări;
Experiența într-o funcție similară în domeniul Fintech, retail sau HoReCa constituie un avantaj;
Cunoașterea limbilor română și rusă;
Abilități excelente de negociere și construirea relațiilor pe termen lung cu clienții;
Competențe dezvoltate de comunicare și prezentare;
Orientare spre rezultat;
Deținerea unui autoturism personal constituie un avantaj.
Ce oferim:
Participarea la proiecte interesante și de amploare;
Sarcini captivante care contribuie la dezvoltarea profesională;
Salariu motivant, competitiv și achitat la timp, revizuit anual, bonusuri atractive, plus pachet social complet conform Codului Muncii al RM;
Compensarea cheltuielilor pentru combustibil și uzura autoturismului;
Mediu de lucru confortabil și echilibru excelent între viața personală și profesională;
Program stabil (luni - vineri, 09:00-18:00), cu pauză de prânz de 1 oră;
Cursuri gratuite de limba engleză;
Oportunități de creștere profesională;
Cursuri gratuite de formare și dezvoltare personală;
Team building-uri, evenimente de echipă, cadouri corporative și ajutor material pentru evenimente speciale;
Birou modern și confortabil, situat lângă parcul Valea Trandafirilor, pe str. Decebal 6 (Botanica);
Cafea, fructe și gustări, pentru energie și bună dispoziție.
Așteptăm CV-ul dvs. pe adresa de email: hr.office@paynet.md, menționând subiectul „Reprezentant comercial”. E-mail:
hr.office@paynet.md
+37379660275
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut