Registrator medical | Recepționist (sect. Telecentru)
Alfa Diagnostica
№15210238, 27 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Medii de specialitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Rețeaua ALFA diagnosticaprezintă o companie medicală modernă, furnizor de un spectru larg de analize și consultații medicale, care se află în permanentă creștere, își caută o persoană care va împărtăși dorința noastră la excelența!
Beneficii:
Lucru în domeniul medical cu posibilatatea de a face cunoștința cu cei mai buni medici;
Pachet social complet;
Reduceri la serviciile companiei;
Tichete de masă;
Salariul motivant și achitat la timp;
Lucrul într-un colectiv tânăr și prietenos;
Un loc de muncă confortabil.
Grafic - 7.30 - 16.00, luni-vineri/ sâmbătă (2 pe lună) - 8.00 -14.00.
Obligații:
Deservirea și consultarea clienților privind serviciile;
Înregistrarea electronică într-un program specializat;
Pregătirea rezultatelor investigațiilor efectuate și transmiterea acestora către clienți;
Încasarea banilor și eliberarea bonurilor fiscale.
Cerințe:
Experiență de muncă - de la 1 an (posibil și fără experiență);
Amabilitate, comunicabilitate
Flexibilitate, dorința de a învăța lucruri noi;
Orientare spre client;
Cunoașterea obligatorie a limbilor româna și rusă, engleză (B1 - avantaj);
Abilități dezvoltate de lucru la calculator;
Experiența de lucru în CRM.
Candidații interesați sunt îndemnați sa trimite CV-ul cu indicarea poziției interesate pe adresa electronică: hr@alfalab.md sau să ne contacteze la numărul de telefon: +373 76 010 397. E-mail: hr@alfalab.md
Telefon: +373 76 010 397
Beneficii:
Lucru în domeniul medical cu posibilatatea de a face cunoștința cu cei mai buni medici;
Pachet social complet;
Reduceri la serviciile companiei;
Tichete de masă;
Salariul motivant și achitat la timp;
Lucrul într-un colectiv tânăr și prietenos;
Un loc de muncă confortabil.
Grafic - 7.30 - 16.00, luni-vineri/ sâmbătă (2 pe lună) - 8.00 -14.00.
Obligații:
Deservirea și consultarea clienților privind serviciile;
Înregistrarea electronică într-un program specializat;
Pregătirea rezultatelor investigațiilor efectuate și transmiterea acestora către clienți;
Încasarea banilor și eliberarea bonurilor fiscale.
Cerințe:
Experiență de muncă - de la 1 an (posibil și fără experiență);
Amabilitate, comunicabilitate
Flexibilitate, dorința de a învăța lucruri noi;
Orientare spre client;
Cunoașterea obligatorie a limbilor româna și rusă, engleză (B1 - avantaj);
Abilități dezvoltate de lucru la calculator;
Experiența de lucru în CRM.
Candidații interesați sunt îndemnați sa trimite CV-ul cu indicarea poziției interesate pe adresa electronică: hr@alfalab.md sau să ne contacteze la numărul de telefon: +373 76 010 397. E-mail: hr@alfalab.md
Telefon: +373 76 010 397
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut