Contabil asistent
Agenția pentru Inovare și Transfer Tehnologic
№5035249, 30 iunie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Agenția pentru Inovare și Transfer Tehnologic din cadrul Academiei de Științe a Moldovei anunță concurs pentru suplinirea postului vacant:
1. Contabil, asistent- finanțe publice;
Atribuții generale:
- organizează şi răspunde de desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a Agenției în conformitate cu dispoziţiile legale a Republicii Moldova;
- asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a documentelor statistice, fiscale, asigurări sociale şi medicale ;
- supraveghează reconcilierea şi închiderea conturilor;
- asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
Cerințe față de candidat:
1. Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
2. Studii superioare de profil;
3. Experienţă de muncă minim 1 an, preferabil în domeniul public;
4. Aptitudini de lucru cu datele (colectarea, analiza şi interpretarea);
5. Abilităţi de comunicare şi prezentare ;
6. Abilităţi de lucru la calculator (Word, Excel, Acces, PowerPoint, etc.) ;
7. Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
8. Comunicativitate, operativitate, creativitate şi responsabilitate.
Persoanele interesate pot depune CV-urile prin e-mail la una din următoarele adrese: office@aitt.md, anatol.donu@gmail.com cu specificarea postului pentru care se aplică.
Persoana de contact – Donu Anatol, tel: 0 22 88-25-60.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu.
1. Contabil, asistent- finanțe publice;
Atribuții generale:
- organizează şi răspunde de desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a Agenției în conformitate cu dispoziţiile legale a Republicii Moldova;
- asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a documentelor statistice, fiscale, asigurări sociale şi medicale ;
- supraveghează reconcilierea şi închiderea conturilor;
- asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
Cerințe față de candidat:
1. Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
2. Studii superioare de profil;
3. Experienţă de muncă minim 1 an, preferabil în domeniul public;
4. Aptitudini de lucru cu datele (colectarea, analiza şi interpretarea);
5. Abilităţi de comunicare şi prezentare ;
6. Abilităţi de lucru la calculator (Word, Excel, Acces, PowerPoint, etc.) ;
7. Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
8. Comunicativitate, operativitate, creativitate şi responsabilitate.
Persoanele interesate pot depune CV-urile prin e-mail la una din următoarele adrese: office@aitt.md, anatol.donu@gmail.com cu specificarea postului pentru care se aplică.
Persoana de contact – Donu Anatol, tel: 0 22 88-25-60.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu.
Telefon:
Persoana de contact:
Donu Anatol
E-mail:
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳