Business Development Officer
VEO Worldwide Services
№14912662, 4 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui Business Development Officer dedicat și organizat, vorbitor de limba Engleză sau Franceză.
Dacă ești o persoană atentă la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și de cifre, dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
Raportarea datelor furnizorilor din sistemul informatic CRM;
Analiza datelor prin realizarea rapoartelor zilnice, săptămânale și lunare pentru a urmări evoluția diferiților indicatori, furnizați ulterior clientului;
Tratarea cererilor punctuale de la client (management, comitet, direcțiune);
Crearea, menținerea și furnizarea informațiilor prin prezentări;
Crearea rapoartelor noi, dezvoltarea unui dashboard pe perimetru de activitate;
Asigurarea comunicării eficiente cu departamentele operaționale;
Gestiunea subiectelor legate de securitatea bazei de date a furnizorilor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități foarte bune de comunicare în limba Engleză și/ Franceză (nivel minim B2);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Persoană cu spirit de gândire analitică, adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum și alte programe conexe (Excel avansat, PPT, Canva, etc).
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Oportunitatea de expunere la piața internațională (companie cu sedii în 8 țări);
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail:
lcotovici@veoworldwide.com
Dacă ești o persoană atentă la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și de cifre, dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
Raportarea datelor furnizorilor din sistemul informatic CRM;
Analiza datelor prin realizarea rapoartelor zilnice, săptămânale și lunare pentru a urmări evoluția diferiților indicatori, furnizați ulterior clientului;
Tratarea cererilor punctuale de la client (management, comitet, direcțiune);
Crearea, menținerea și furnizarea informațiilor prin prezentări;
Crearea rapoartelor noi, dezvoltarea unui dashboard pe perimetru de activitate;
Asigurarea comunicării eficiente cu departamentele operaționale;
Gestiunea subiectelor legate de securitatea bazei de date a furnizorilor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități foarte bune de comunicare în limba Engleză și/ Franceză (nivel minim B2);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Persoană cu spirit de gândire analitică, adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum și alte programe conexe (Excel avansat, PPT, Canva, etc).
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Oportunitatea de expunere la piața internațională (companie cu sedii în 8 țări);
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail:
lcotovici@veoworldwide.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳